2008. március 17., hétfő

Everything / Minden

Rendesen lemaradtunk ... Ami tortent egy het alatt:

- zoli elkoltozott,
- ket csaj elkoltozott,
- ket srac bekoltozott,
- tegnap Benedek is bekoltozott Zsombor melle,
- megvolt egy 25 fos grillezes, igencsak sok Ciderrel es Bacardival,

- van egy 55 centis tv-nk,
- 500 fos Disco a Radissonba, 7 ora a pult mogott szunet nelkul,
- Dorka ma jon,

Es ami nekem a nagy nagy lenyeg: Tegnap vettem egy Laptopot.

A heten bovebben  minden, most nincs melo, lesz ido ra. Ma Buddy Hollya megyek, vacsival egybekotve ;) Es mivel ma van ST. Patrick napja tuti lenyelek egy Guiness-t :D

A vegere a jo hir egy Scrimmage-t kovetoen.

A North Pest Vipers Def. Coach mondata:

"we are ready to rumble"

1 megjegyzés:

eASToNE írta...

Hello srácok!
Hát nem semmi életetek van itt kint. Én most jöttem ki múlt héten és egy szállodában melózok Gravesendben.
Ha gondoljátok, nézzétek meg az én blogomat, amit most kezdtem irni, amikor kijöttem:

http://eastintheuk.blogspot.com