2008. május 3., szombat

Friday Night

Tegnapelött Indiai esküvő volt a Radiban. A buli utáni pakolásnál találtam egy teljes üveg Chivas Regal-t ...

Pénteken délben hív a főnököm, hogy ma nem kell bemennem, offos vagyok, majd csak vasárnap menjek ...

A körülmények úgy hozták, hogy akkor ebből kerekedjen ki egy jó kis péntek este :D

 

Hogy is néz ki péntek délután London? Tele a kocsmák, fele banda várja a piáját a pultnál, a másik fele kint cigizik a kocsma elött. Az utca tele, mindenki siet egy kocsmába.

Képek a Londoni kocsmákról délutánonként:

DSC_00356

DSC_00358

DSC_00359

Na aztán természetesen Camdennek vettem az irányt. Elefánt fej, 55, Kőműves karja, Világ vége (Ezek kocsma nevek :) És találtam egy brazil bárt! Ott meg megtaláltam Cecilt. A bár elött meg kongáztak.

Úgy emlékszem a Worlds Endben megkértem a pultos kezét ... Ez egy péntek este volt :D

DSC_00351

Nincsenek megjegyzések: