2008. április 2., szerda

We lost our way, Buga, Tiger Army

Na szóval jó munkás emberhez méltóan tegnap 11 körül végeztünk a melóval, adtunk a szakácsnak egy kólát, amiért ő adott nekünk nagy adag sültkrumplit, majd dolgunk végeztével hazafele indultunk. Szokásos út, Central Line-l Liverpool Stationig, ahol pont éjfélkor indult is az elővárosi vonat a hatos vágányról. Megyünk a vágányokhoz hárman (Pici, Gábor, Én - így dolgozunk hárman a Radiban), Gábor mondja, hogy ő előre megy mert neki ott jó, nekünk meg Picivel a hátsó vagonok jók. Fel is szálltunk jobbra a vonatra, lehüppenünk, indulunk, dumálunk közben, jön a harmadik megálló - mindíg ott szállunk le - ki is tesszük pici popsinkat a peronra. Megyünk kifele amikor Pici azt mondja, hogy
- Te, reggel is itt volt ez a bódé a peronon?
- ööö, nem ... de a másikoldalra is raktak egyet. - nézek körbe.
- BASSZA MEG! - szakad ki belőllünk egyszerre, és egymásra nézve nagy röhögésbe fordul át.
Nem jó állomáson voltunk. A menetrend táblát megnézve kiderült, hogy nem is jó vonaton utaztunk
...
Nincs más hátra mint előre, több vonat már nem közlekedik sehova, sikerült az utolsóval rossz helyre menni. Így ki
az utcára, buszmegállót keresni. Ki érve  jöttünk rá, hogy nem is ismerjük a környéket, az
utcák kihaltak, ha mozog is valaki az kormos ... ha elmegy egy autó kormos ...
Gatyát felhúztuk, megbeszéltük, hogy ha balhé van futunk, vagy ütünk, aztán feldobtuk Pici kis ezüst magyar 200-sát, hogy jobbra vagy balra induljunk a kormos negyedben. Elindultunk, pár utcányira elment egy busz, követtünk, hogy megtudjuk a megállóból hol is vagyunk. Ismertelen busz szám, de ismerős buszmegállló az 5-6.-ik. Hackneyben voltunk, de egy külső részén. Busz ritkán jár, csak kormos ült azon amit láttunk, igy gyalog indultunk el.
5 perc séta, pár kihalt utca, ésjó pár érdeklődöen szemlélődő kormos után az első nagyobb izgalmat két róka veszet csatája okozta az út közepén. Pár utcányira egy kormos templom ajtajában álló srácok néztek meg minket, majd egy
kereszteződésnél egy nyitva tartó kocsma ablakán néztünk be, ahonnan kinézett ránk egy billiárd
asztal mögül két igazi szép nagy darab kormos kölyök. Sebességünkön nem változtattunk, és úgy
tettünk, mintha nem is láttunk volna semmit (siettünk el a francba :).  Még negyed óra sétát követően a gettóban, távolról felsejlett egy vasút állomás, ami már ismerős volt. Hackney Central Station. Minden ok, innen már tudjuk az utat, csak bandák ne legyenek, ekkor két szirénázó rendőrautó száguldott el abba az utcába, ahonnan jöttünk.
Megtaláltuk a buszmegállót,
"- kicsit álljunk arréb, a világosba."
gondolat menetet követve kiálltunk a buszmegállóból, emiatt persze nem értük el az egyik buszt. Kisebb várakozás után jött egy busz ami nekünk jó volt, végre Clapton felé vettük az irányt. Claptonban még láttuk
ahogy az egyik boltból három kormos mászik ki dobozokkal a kezében a lehúzott vaskapu alatt, de erről már tudomást se akartunk venni.
Majd hazaértünk, és jót röhögtünk. :)

Ma reggel amikor kimentem reggeliért nem messzi sarkon két tv-t láttam meg, hívtam Picit, hogy jöjjön kapás van. Behoztuk most mindkettőt a házba, épp száradnak mert reggel kicsit esett az eső. Ja, a tv-k mellett volt két mikró is. Azok is száradnak. Kiváncsian várom, hogy használhatóak -e. Az egyik tv kb. 100 centi átmerőjű, 3.1-s hangkimenete van. :P

Ma este Tiger Army koncertre megyünk, régi amerikai zenekar, európai turnén, PchycoBillyt játszanak. Szép lesz :D